fredag 17 juli 2009

Projekt sommerskjegg part 6

Här är resultatet efter vecka 7:

Kommentarer överflödiga angående skägget. Tycker att jag svackar lite för tillfället.

Mest minnesvärt från denna arbetsvecka var öldrickningen igår, torsdag. Jag, Gumman, Juggen och hans bror Super satt på Onkel Donald Ute och tog oss ett par eftermiddagspilsner. Det var väldigt trevligt i solen, Super berättade roliga anekdoter ur sin kockkarriär, medans Juggen tittade på gamla bekanta som hängde där. Sen började Juggen beställa in sambucashots, eftersom vi skulle gå hem om en kvart.

I morse var jag, liksom alla andra morgnar på tidig arbetsvecka, otroligt trött. Jag somnade på bussen till jobbet och missade min hållplats. En kvarts promenad som straff. Så kan det gå när man dricker shots på vardagar.

2 kommentarer:

  1. haha gött mos säger jag!
    sambuca is the shit, "kvart i tre groggen" som man alltid behöver...

    SvaraRadera
  2. Har du fått fläcktyfus? Kusinen i den kongliga hufvudstaden blir orolig. Kanske måste du komma hit och dricka en öl? Håkan H spelar på grönan iår igen. Allt enligt uppgift.

    SvaraRadera